Ute skiner solen

Jag har nog slagit rekord i att inte blogga men jag har tagit en liten blogg-timeout sen i fredags natt.
I lördags åkte jag upp till Skellefteå för att gå på Skellefteå festivalen. Lite kallt och så men ändå trevligt. Kom hem kring halv fyra på natten och sov sedan som en stock till halv ett igår morse. Sedan bestod dagen av att umgås lite med mamma och sen ligga ute i hängmattan och sola med SATC. Himla härligt, måste jag säga.


Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt ... Kanske sms:ar jag erika när hon har slutat och hör om hon vill hitta på någonting. Sen kanske jag far och tränar om jag orkar. Vi får se ...


Ha en bra dag!

Sara


Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

2008-06-30 @ 19:25:30
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: ulrika

Så jädra snygg outfit med chinosen och bustiern!

2008-06-30 @ 20:40:13
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0