Min dag

Förlåt för en sån taskig updatering om mitt liv dom senaste dagarna. Så här är en liten catch-up:
Allt handlar typ om min katt som betett sig som att hon ska ha kattungar typ nu. Men inget hände och idag klockan fem tror jag klockan var så hade det fortfarande inte hänt något så vi fick ta vårat pick och pack och köra upp till djursjukhuset i Luleå. En timmes bilfärd ungefär. 2000 kr senare har vi fått veta att hon är nog frisk. Jaja, allt för kattens bästa.
Så hela dagen idag har gått åt till att se efter henne. Men senare ikväll (halv elva) körde jag till Erika där vi åt popcorn, drack soadastreamad läsk och såg på två avsnitt av SATC och pratade. Mycket trevligt.

Imorgon är det Tisdag och nya äventyr väntar. Hoppas på bra väder.
Morgondagen imorgon kommer i alla fall att börja med att jag och mamma drar ner och solar ett tag på Solana, sen ut och springa med Erika. Måste verkligen ta itu med detdär. Och med detdär menar jag min kondition. Den är inte helt på topp om jag säger så.

Nu ska jag se på Spin City och dricka rött gott te.
Godnatt, Sleep tight and don´t let the bed bugs bite!

PS: Förlåt för det långa inlägget som med det här "PS:et" gör det ännu längre.

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Ha en underbar dag! :)



Kram Louise

2008-07-15 @ 10:08:45
URL: http://aboutlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0