Law and Order

Vad tusan gör jag uppe såhär sent? Tjugo i tre? Smart där, Sara.
På teve är det Law and order och det är förvånardsvärt dåligt. Det här vill jag INTE titta på. Dessvärre är det det bästa som visas på tv just nu. Kanske läge att gå och lägga mig? Troligtvis.
Imorgon ska jag ta tag i det här med min kondition. Mitt rum ser ut som en mindre explosion. Kläder på golvet, kläder på sängen, kläder i väskor, väskor ÖVERALLT! Men det tänker jag blunda för imorn, för då ska jag ta tag i andra saker. Som att fara ut och springa. Försöka få någon kontakt med Erika, Övningsköra lite mer. Och sen hade jag tänkt att hälsa på min mormor och morfar också och tigga mig lite fika.

Idag har jag köpt världens finaste stentvättade kjol, en blommig stoppad bullig rosett till håret och ett silveräpple med guldkvist. Lät det inte fint så säg?
Nu ska jag sova. I soffan. Igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ap.

Fin header du har!

Har frågestund, ställ gärna en fråga :)

2008-07-11 @ 16:13:48
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Linnea

Diggar din blogg! :)

2008-07-11 @ 22:27:55
URL: http://linneac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0