hejdå för ett tag

Hejdå Gullungar!
Nu far jag till min mormor och morfar för att bli bortskämd med 9-rätters frukost och kvällsfika i solen.
Kommer hem imorn bitti och då först kan jag blogga som vanligt. Inget långt uppehåll alltså.

Plåtningen gick bra så nu kan jag stryka en sak på listan.
Jo förresten. Något som jag går omkring och tänker på ibland är vart ni som läser min blogg bor?
Kan ni inte skriva det i kommentarerna här nere. Vore så kul att se.

Ha det bra ikväll nu.
Pusspuss

PS. Jag bjuder på en otroligt härlig bild från igår på mig och erika


Kommentarer
Postat av: nathalie

kungälv

2008-07-18 @ 17:03:37
URL: http://nathalieolsson.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hej Sara,ja jag bor i Piteå,det vet du nog redan ;).Kompis till söt Erika,du vet :D<2.

2008-07-18 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0