Gårdagens shopping

Det blev trots allt lite shopping i luleå igår. För att inte skulle ha shoppat något så gjorde jag ett rätt bra jobb tycker jag ;)

Den randiga tröjan
är finare i verkligheten och supermjuk med knappar som dekoration på axeln, den kommer faktiskt från Polarn & Pyret - barnavd.
Tunikan i jeans hittade jag på 75% off på JC jättejättefin tycker jag och också den finare i verkligheten. Bilden blev väldigt blå också och den är inte fullt lika på irl.
Örhängena med rosor har jag nog letat efter sen i vintras ... typ. Dom här är dock i tyg och jag skulle vilja ha ett par i plast men dom här från Glitter duger mycket väl tills jag hittar dom rätta :P





Kommentarer
Postat av: Thowelina

Grymt snyggt!

2008-07-29 @ 13:37:35
URL: http://thowelina.blogg.se/
Postat av: frida

jättefin jeanstunika:)

2008-08-02 @ 16:31:15
URL: http://fridaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0