Svar på fråga

Tänkte svara på en fråga som jag fått, nu

Postat av: Marika
Du skriver ju att du får typ lön, men du går skola väl? Jobbar du någonstans då eller?

Svar: Kul med frågor! Ja, i alla fall ... Ja,  jag får lön. Jag jobbar på Piteå-Tidningen, som är piteås lokaltidning och kommer ut varje dag. Där skriver jag en modekrönika varannan vecka och ibland modereportage..
Superroligt! Jag har alltid varit intresserad av mode och när jag fick frågan om jag ville börja skriva så blev jag jätteglad. Så där tjänar jag mina pengar.
Här är några länkar till saker jag gjort:

Det här är krönkan från i fredags.

Här är förra veckans krönika

Och här är en rätt gammal krönika från i höstas

Kommentarer
Postat av: Emilia

fin blogg :)

2008-01-13 @ 03:03:01
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Malin

Ojoj Malin goes avis! Jobbar själv som u-reporter på min lokaltidning Hallands nyheter, men allt jag får skriva om är gamlingar som fyller år och friskis och svettis, typ. Fan va kul! :D

2008-01-17 @ 09:43:24
URL: http://eirefield.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0