Stockholmsshopping dag 2

Nu har vi vilat upp oss på hotellet efter en lååång dags shopping.
Vi har hunnit med allt - Söder, Gamla stan och det vanliga.

Idag har jag inte någon superspejsad bild så jag får beskriva vad jag har köpt.
- Världens sötaste väska som förut har kostat 700 och jag fick den för 150. :)
- Gulliga små örhängen med rosa och vita strass stenar från Antikt, Gammalt och nytt.
- Två par skor från Sko Punkten. Mamma köpte ett till par för det var tag 3 betala för 2. Jag köpte två par svarta pumps.
- Den efterlängtade adidas hoodien med dragkedja i svart och guld.

Sen blev det inte så mycket mer. vi har ändå tagit det rätt lugnt.
Imorn blir det till att gå i gallerian här intill hotellet, och den är stooooor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0