Nya skor?

image105

Åh, jag vill ha nya skor! NYANYANYA SKOR! Dessa ovan är väldans fina. Speciellt dom
med dragkedjor. Jag har blivit helt förälskad i ankelboots. Kanske inte så himla smart
på vintern men ... Man får väl ta på sig vinterskorna när man går till bussen och sen byta
när man kommer till skolan. Kanske får börja med det.

Nåväl (...?) Nu måste jag göra klart det moderna arbetet. Det känns som att det ALDRIG
blir klart. Jag har ju hållit på med det i flera veckor nu typ. Men ikväll MÅSTE det vara klart.
För det ska in imorn. STREEESS! Så nu ska jag skriva en diskussion om de personer
som har utvecklat den moderna dansen och varför jag tror att dom gjorde som dom
gjorde. Hallå?! Hur lätt är det. Jag går faktiskt bara tvåan på gymnasiet, jag är ingen
beteéndevetande eller så..

Nu ska jag äta frukost, sisådär klockan ett på dagen, smart av mig.
Kanske kommer ett videoinlägg senare idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: thomsen

är det inte lite jobbigt att gå i så höga klackar en hel skoldag?

2008-01-24 @ 18:32:10
URL: http://thomsen.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till thomsen: Nejdå. Inte särskilt. Jag är van ;)

2008-01-24 @ 20:23:37
URL: http://stilmedsara.blogg.se
Postat av: agnesi

DUUUU (jag skriver här för jag vet nog allt att du kollar din blogg 24/7)
glmde jag min necessär hos dig? :D hahahah det blev fett med sminkkris imorse :')
och sen tänkte jag, du vet den där tröjan jag lånade av dig i somras? DENDÄRsomärcpsnygg(speciellt när man pillar fast en rosett)? fast du typ aldrig använder den(??!), DU HAR INTE LUST ATT (jag vet att du är knös men lite extra cash till nylägenheten skulle väl inte sitta fel) sälja den till mig? (A)(A)(A)

PUZzzZz :* haha, smsa mig när du ser dethär :)

2008-01-25 @ 08:32:31
URL: http://ätbajs.mogenhet.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0