Moderna dansens bakgrund

Jag är ju, som ni kanske har märkt vid det här laget, en riktig danstjej. Har dansat sen jag var 4 och nu dansar jag som individuellt val på skolan två gånger i veckan. Superkul! Och superlätt. Dom andra har ju inte dansat så mycket så ... ja. Men att vi får så himla stora arbeten om varje dansstil förstår jag mig inte riktigt på. Och ännu mindre att man bara kan få G eller MVG på de olika arbetena. Hur dumt är inte det?

Borde egentligen sätta mig med detdär arbetet, men jag ska gå ner och sola, köpa hårfärg, laga mat (?), plugga, äta, färga håret, etc. Så det får vänta tills imorn..
Nu ringde också min kusin och undrade om  jag ville se "förtollad" med henne. Det vore mysigt. Om jag inte hade alla dessa måsten :P Nej, nu ska jag gå och blåsa håret.


Kommentarer
Postat av: Emma

har du löshår?

2008-01-16 @ 17:30:10
Postat av: Felicia

fin och bra blogg :)

2008-01-16 @ 18:25:02
URL: http://CUSHION.blogg.se
Postat av: Sara

svar till Emma: Ja, jag har haft i många olika färger sen september typ fast jag tog ut det idag. Nu är det nya saker på g. Hade du någon fråga eller?

2008-01-16 @ 19:08:25
URL: http://stilmedsara.blogg.se
Postat av: Emma

ja, jag undra vart du köper de?(:

2008-01-17 @ 22:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0