Gossip Girl


image114Ikväll börjar serien hela världen pratar om. Har hört att den till och med ska vara bättre än OC. Hmm... we´ll see about that. Gå nu ner till ICA, eller Coop och köp er lite snacks och sätt er bänkade kl. 21, det är nog en beskrivning om vad jag ska göra.

Har varit och solat med erika, sen till Dollar Store och återställt den fina datorväskan som tyvärr var för liten för min laptop. nu sitter jag i hennes säng med laptopen i knät medan hon är nere och vräker i sig pannkaka. Sen ska vi gå till mig och jag ska försöka få till mitt moderna danssolo som ska vara klart på fredag :/ Och SEN, sen är det dags för Gossip Girl. Är ni redo? :D

Kommentarer
Postat av: agnes

ALLTSÅ :| på den bilden
om hon har klippt av sig allt sitt hår är hon TRÖG
din laddare ligger i brevlådan om du inte har märkt det
sry för att jag inte lämnade den tidigare, men jag råkade somna direkt efter jag kom hem från skolan och när jag åkte till dig för att lämna den hade ni gått och lagt er
sorry for that, som sagt (don't hate me!)
xx

2008-01-31 @ 12:24:32
Postat av: agnes

fast when i think about it, hon kanske alltid har haft kort hår?

2008-01-31 @ 12:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0