Bränder och bröllop

Har precis kommit hem till hotellet efter bröllopsfsten ute på djurgården. Det var trevligt. Roligt folk, och nästan alla var ju typ musiker så dom uppträdde och "jamade" i pauserna o.s.v
En bröllop som det vill jag också ha när jag gifter mig och det var så fint i kyrkan och döm av min förvåning när jag i Kungsholmens kyrka vänder mig om för att hänga upp min kappa och hamnar öga mot öga med Markoolio. Coolt.
Det var andra kändisar där också. Typ LaGayla Fizher och Pablo Cepeda - båda otrolia sångfåglar.

Jag är också lite i shock. Kan man inte lämna Piteå fem dagar utan att allt ska hamna upp och ner.
Natten till igår blev kiosken på lasarettsvägen nerbrunnen och en man hittades död i ett låst rum. Polisen misstänker att den var anlagd.
Och ikväll kl. 23 Hördes det en explosion från Öjebyn när det gamla och välkända lägerhuset stod i lågor.
Helt totaltförstört. Polisen misstänker att branden var anlagd där också.

Kan det finnas någon koppling mellan dessa (båda två anlagda) bränder? Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0