Träningssöndag

Helgen har varit fullspäckad.
Här kommer en lite resumé:

Fredag: Kom hem fem, åt fredagsmiddag med mamma hos mormor och morfar. Lite som Rory´s och Lorelie´s fredagsmiddagar i GG, kan jag tänka mig. For sen och handlade och hem för att bara ta det lugnt.

Lördag: Träningsdag med cheerleadingen hela dagen (10-16). När jag kom hem somnade jag fort som bara den i soffan och sov en timme, sen hade vi melodifestival-middag med kompisar. trevligt.

Söndag: Träningsdag med cheerleadingen (igen) somnade även denna dag i soffan när jag kom hem, mysigt. Nu har jag bara ätit middag med mamma och sitter och försöker fundera ut vars jag ska beställa löshår ifrån. Ska dock inte göra det riktigt än, utan det blir när jag får nästa lön.

Nu ska jag typ sova. Är hur trött som helst och ska upp fem imorn.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer videobloggar! :D

2008-02-11 @ 14:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0