Tisdag 12/2

Mys-Pysig dag.
Började kvart över åtta vilket innebär 6:40 bussen. Hade sömnad hala dagen nästan och slutade tio över ett. Kom hem halv tre och tog en sväng förbi mammas jobb för en tekopp.

I eftemiddag har jag letat lite info till min krönika och sen beställe vi faktiskt hem-pizza. En ny erfarenhet som jag typ aldrig har gjort förut. Brukar nämligen inte äta pizza men idag så blev det så.

Sen ikväll så har jag tagit mig tid och bakat en kladdkaka. Den blev bra, kanske inte så kladdig som jag hade tänkt men den blev ju klart god i alla fall. Sitter just nu och tittar på Gossip Girl. Satan i gatan vad snygga kläder dom har där. Och väskorna! My god!


Ska nog försöka få in ett video-inlägg imorn också, eftersom det har kommit lite efterfrågan om det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0