Sara och Sofie

image133

Det här är jag och Sofie när vi var på en romantisk weekend i Stockholm. Här är ett kort taget på våran hotell-toalett när vi gör ett tappert försök att härma Günter. Tycker ni vi lyckas?
Sofie är i alla fall mi äldsta kompis. Rent årsmässigt i alla fall. Allt började när våra mammor för snart arton år sedan hamnade i samma BB-sal. Då blev vi BB-buddies!
Sen hamnade vi i samma klas i lågstadie ettan till sexan men sen började ju jag dansklass i sjuan men böt tillbaka till sofies klass i mitten av nian. Förut var vi ju rätt mycket med varandra men eftersom att vi går i skola i olika städer så blir det att vi umgås på helgerna, men dom stunderna är värdefulla.
Sofie är i alla fall en mycket bra skribent och jag tycker absolut att hennes blogg är värd ett besök. Det gör ni här.

Kommentarer
Postat av: "Kusinen moa"

Så grymmmmmt lika ni är. Först så trodde jag att båda var du!!!

2009-09-01 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0