Fredag kväll.

Go'morron, Go middag, Go kväll. Ja detta är ingen bra insats av mig att blogga första inlägget kl 12 på kvällen, men jag tänkte svara på en fråga som jag fick för ett tag sen om just detta ämne.

"Varför bloggar du aldrig på morgonen som andra bloggare gör, utan bara på kvällen? om det inte är helg, förståss?"

Och ja, svaret på den frågan är väldigt enkelt.
Jag vet inte om jag har skrivit det förut men jag går ju tvåan på gymnasiet - hantverksprogrammet med inriktning mode och design, och den linjen finns inte på gymnasiet här i min hemkommun så jag pendlar 6 mil till min skola varje dag.
Det betyder alltså att jag går upp 05:20 eftersom jag går hemifrån halv sju, och vid den tiden på morgonen känns det inte sådär helt naturligt att slänga in ett blogginlägg på "dagens outfit". För det första så är det bökigt att lägga in bilder på datorn, för det andra så är det kolsvart ute när jag vaknar och då är det inte så lätt att hitta bra ljus att fota i och för det tredje så har jag ingen annan tid än att göra mig iordning när jag vaknar.
Och sen så kommer jag ju hem typ fem, halv sex. Så då bloggar jag typ så fort jag hinner.

Hoppas ni har lite överseende med att dom flesta blogginläggen kommer på eftermiddagen. Jag gör så gott jag kan.

Nu ska jag ta en macka och sova. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jullan

Gud så gulligt gumman, alltså det är typ fashion-fett lungt. Jag förstår dig till 100%, hihi:)
Köpte nya skor idag, hihi:-)

2008-02-09 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0