God jul!

Imorgon är det julafton, eller idag rättare sagt.
Min artonde julafton och den ska bli superbra!
Jag har bra presenter till mina nära och kära som dom, förhoppningsvis,
kommer att tycka om.
Jag har en snygg klänning, snygga skor och ska fira julafton med
min släkt hemma hos mina kusiner och det kommer
att bli underbart mysigt. Kalle anka, prinskorvar och hela kittet.
Jag tänkte bara önska er en riktigt god jul nu innan jag ska sova.
Men jag är riktigt barnslig av mig när det gäller jul.
Jag sover kanske tre timmar sammanlagt under natten till julafton
för att jag är så ivrig och ligger och tänker på allt mys.
Men nu är klockan alltdeles för mycket och slutar jag inte
nu kommer jag nog bara få två timmars sömn

Ha en underbar julafton, läsare, så hörs vi på juldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0