Höst-tankar

Imorgon börjar jag trean.
Sista året på gymnasiet och det innehåller rätt mycket..
Börjar praktisera på VILA här i luleå två gånger i veckan fram till jullovet och förhoppningsvis får jag väl rycka in där vissa helger och sånt också om jag är riktigt duktig. Vill få in en fot i butiksbranchen.

Sen har jag börjat med ett nytt cheerleadinglag här i Luleå också - LCD Honeybees! Så dom kommer jag träna med tre gånger i veckan några timmar åt gången. Kommer nog ta rätt mycket tid, när jag tänker efter. Men det är kul!
Det kommer också innebära helger fullproppade med cheerläger. Plus att vi drar till finland någon gång i höst också :)

Den 17 november fyller jag 18 år. Firandet från vänner får vänta några veckor till Linda fyller 18 år. Då ska vi nämligen ha världens bästa 18 + 18 års party! ALLA NI ÄR BJUDNA!

Samtidigt som allt detta händer skriver jag ju fortfarande min modekrönika för en tidning i en annan stad, som jag på något sätt ska utveckla.

SEN ÄR DET JUL!

Kommentarer
Postat av: Lisa L

Hehu, tack för inbjudan;)

2008-08-24 @ 14:00:20
URL: http://jagborinteinangijala.blogspot.com
Postat av: erikavi

är jag bjuden ? =) Saknar dej massor! Suger att jag inte fick komma! :( PUSSS

2008-08-24 @ 15:39:07
URL: http://erikavi.devote.se
Postat av: nadja

får man komma =)=) jag kommer gärna en piteå bo ;)

2008-08-25 @ 10:51:39
URL: http://rosalady.blogg
Postat av: Mormor

Menar du verkligen ALLA?

2008-08-26 @ 23:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0