Tjorv, tjorv.

Jag förstår inte vad min dator har för problem ibland. Och den ska vara det bästa. Hmpff..
Kvällen blev i alla fall lugn. Min kompis erika kom till mig också gick vi och åt på max och satt där och tjejsnackade i nästan två timmar. Herregud., det har jag nog aldrig gjort förut. Sen gick vi en promenad och sen till Coop och köpte helg-godis. En mars-chokladkaka för min del. (Är du förvånad, Linda?) och sen gick vi helt enkelt hem till mig. Jo förresten, mamma har köpt en ny tv, en platt 37" härligt med en tv som funkar.

Laddar upp en outfit som jag helt har glömt att visa om ett tag.
Puss

Kommentarer
Postat av: ellenh

jag vill ha max hamburgare nu! mums

2008-04-05 @ 12:46:41
URL: http://ellenh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0