Dåligt jobb

Nej, nu blir jag lite besviken på er. Jag ser ju hur många som är in på min sida och hur lite folk det är som kommenterar? What´s up? Orkar ni inte eller tycker ni allt jag visar är dödstrist? Kom igen nu, jag vet ju att ni kan.

Nu är ännu en händelserik dag över och jag ska bänka mig i soffan framför Stardust. Film är så mycket bättre nu när man har en större och framför allt bättre (!) tv.
Nu är det film-te-glass-time!

Puss

PS: Kommentera duktigt nu så får ni en överaskning imorn bitti ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

tråkigt när man inte får kommentarer ;( så jag ger dig en! :)

2008-04-05 @ 23:12:20
URL: http://www.fridasfashion.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Haha! Det du
skriver är ju så helvetes roligt, och pinsamt. Videoblogg, som om du vore nån kändis eller nått. Försöker prata stockholmska. Ojoj tjejen..

2008-04-06 @ 12:30:54
Postat av: Anonym

Stardust är brahaaa! :)

2008-04-06 @ 12:44:55
Postat av: saras snygging.

herregud bara för att man videobloggar tror man ju inte att man är en kändis. dessutom så pratar hon sådär hon gör sig inte till ^^ hon är den bästa saran i hela världen ;) tack för att du finns!

2008-04-06 @ 17:26:24
Postat av: Lollo

stardust är bra!

2008-04-06 @ 17:33:55
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Sara! Är det sant att du har en blogg?? Gud vad roligt, den ska genast hamna i min dagliga läslista. Jag kan rapportera att hunden som du och din mamma köpte till Embla när hon var nyfödd är hennes absoluta favorit, det är det närmaste kärleksförhållande hon har kommit i sitt liv, än så länge. Den heter Voffvoff och varje dag får vi kämpa för att den inte ska med till dagis och bli glömd där. Hälsa mamma genast och besök gärna min blogg på www.allaminhemligheter.blogspot.com!

KRAAM

2008-04-06 @ 19:00:50
Postat av: Anita

Du har til og med lesere i et annet land. Men vi tør ikke gi kommentarer fordi vi er redde for at du ikke "fattar" hva vi skriver.... ;)

Supersøt jente er du:) Stå på. Morsomt å lese og få inspirasjon av deg. KLEM!!!!

2008-04-06 @ 21:39:40
Postat av: Anonym

orka låtsas vara nåt sorts modeorakel. jobbigt att du tror du är någon kändis..

2008-04-07 @ 14:35:25
Postat av: Nii

Vad tyckte du om Stardust? Tycker själv att den filmen är superbra!

2008-04-07 @ 21:21:58
URL: http://nii.blogg.se
Postat av: sandra

fyfan du tror du kommer bli en lika stor bloggare som blondinbella...tragiskt.

2008-04-07 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0