Dålig dag

Nej, den här dagen började inte bra, blev sjuk igår natt och var sjuk hela gårdagen och jag känner mig inte mycket bättre idag. Och det är INTE kul eftersom vi åker ner till götet imorn och då får jag inte vara sjuk. nej, tack.
Sen så kom min älskling mango - min favoritkatt - in här på morgonen med alldeles söndertrasad nos, det är blodigt och man hör att hon har lite svårt att andas. Och som att det inte räckte så finns det inte någon veterinärplats förrän klockan 1. Så hon ligger här nere vid fotändan av min säng på en handduk eftersom det kan komma bubblor av blod ibland när hon andas.
åh! Lillgumman, det här är det värsta som hänt henne och vi har haft henne i två och ett halvt år. Hoppas verkligen allt blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0