alltid dessa hårbekymmer

Nu har jag försatt mig själv i en sån där jobbig situation igen.
Jag har ju sedan ett tag tänkt spara ut mitt eget hår till min egna hårfärg. Skillnaden mellan den och den hårfärg jag har nu är inte sådär jätte uppenbar men det får ändå en tendens att se skabbigt ut fortare. Fattar ni?
Och den hårfärg jag har nu tycker jag är en aaaaning för rött. Alltså när jag står ute i solen ser det nästan knallrött ut. Nästan. Så jag funderar typ på att göra lite mer slingor och använda lite silvershampoo på det, så det blir typ askbrunaktigt, äsch! jag vet inte hur jag ska beskriva men det är snyggt i alla fall.

Men tanken med att spara ut min egen färg var ju att mitt hår skulle få må bra ett tag och att det är ju faktist riktigt snyggt att ha typ naturligt fint oskadat hår som Alma till exempel.
Men som om inte det skulle vara nog så har jag ju köpt löshår i min nuvarande hårfärg för inte så längesen.

Hur ska jag göra? Jag känner mig inte så himla snygg i min nuvarande rödtott-färg.
image282



Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

hehe håller med!

2008-04-29 @ 19:44:56
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anni Honey

Det är klurigt det där med hårfärg, jag är superglad över att min vanliga färg växt ut och att jag slipper färga hela tiden i alla fall :) Tycker du passar fint i den hårfärgen du har nu! Kramar

2008-04-29 @ 22:20:29
URL: http://annihoney.blogg.se
Postat av: alexandra

ha en superbra valborg! =)

2008-04-30 @ 10:37:36
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0