regn, regn och åter regn

Nu har det regnat konstant i nästan två dygn i denna skitstad. What´s the point? Om det ska vara nånting som faller från himlen kan det faktiskt hällre få vara snö, tycker jag.

Det blev en mysig outfit till skolan idag. Jag var inte så pepp på högklackat, nämligen.
Svarta stuprörsjeans, vitt linne med knappar och munkjacka från BikBok, matchades med röd/vita adidas skor och min bamse dunjacka från Stadium..
Ikväll har jag tränat cheerleading i två timmar, och sen sett på tv med katten på magen,. Myysigt.

Här kommer dagens fem mode-måsten:
image2

Supersöta blom-örhängen från Pilgrim. Ett måste för mig i vinter.
Löshår: Jag har mitt löshår hemma, men hon som ska sätta i det är i Florens så jag måste vänta till hon kommer hem. Kom hem nu tack, Veronica!
Svart übersnygg kappa från Ellos 999 kr. Inte alls så farligt för en ullkappa, tycker jag.
Gråa glansiga knästrumpor från Asos.com.
Grön söt, axelbands/kuvert väska från Friis & Company. Var finns denna godbit att få tag på? Någon som vet?

Nu ska jag kolla om min katt vill komma in och se Friends med mig.

Kommentarer
Postat av: ul

Åh, de där örhängena var ju hur söta som helst. Ska vi köpa dem tillsammans? Och kappan var supersnygg. Den skulle du passa i ...
puss

2007-10-08 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0