Helgens aktiviteter

Jag har haft lite fullt upp i helgen så jag har inte riktigt hunnit uppdatera något, så jag gör det nu.

Lördag: Landträning och is-träning med konståkningen från elva till ett. Sen blev det hem och göra mig i ordning för att fara ner på stan med mama, men jag hittade ingenting. Lika bra det! :)
Sen slappade jag, åt lite middag och for till Roasters med Evelina, Anna, Maria och Kinza. Trevligt, trevligt. Där satt vi faktiskt tills dom stängde. Och döm om våran förvåning när vi klev ut i snö (?) Vad är detta? Snö i början av oktober?
Jaja, vi gick hem till mig och drack te tills sent. Evelina stannade sist och vi beslöt oss för att hon skulle sova över.
Myyys pyyys!

Söndag: När jag och Evelina vaknade hade min snälla mamma gjort frukost till oss. Tack, mamma. Sen skulle hon ner på stan och jag och mamma till Dollar Store. Resten av dagen blev det att slappa framför datorn och välja kläder till skolfotot som vi haft idag.
Det blev: Svart kjol med hög midja och hängslen.
Vitt linne
Lila kofta,
"Sara" halsband
och mina skinn stövlar

Idag:
Skola till fem, pust ... Jobbigt. Sen hem och cheerleading till åtta. Mamma hämtade mig och vi tog en promenat i höstmörkret.

Nu ska jag nog sova, så jag kommer upp imorn.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0