Första blogginlägget

Har inte velat börja blogga innan jag har fått till layouten bra, men nu har jag tagit mitt förnuft till fånga och insett att det blir nog inte bättre än såhär ... Så om det är någon snäll, bloggdesignare därute som vill ha ett nytt projekt så kontakta mig!

Slutade tidigare idag på skolan så  jag tog en fika på T.A med Elena, Yrsa och Maria. Synd att vi inte fikar oftare.
Gick sedan raka spåret till Gina Tricot och köpte de söta örhängena jag har tittat på ett tag.
När jag satte mig på bussen påväg hem somnade jag innan bussen ens hade börjat rulla. En timme senare öppnade jag mina ögon och var framme i Piteå.

Sen blev det en snabbis ner på stan och direkt därifrån till konståkningsträningen. Som inte gick ett dugg bra.
Snart blir det att se Friends - season six - The one where Joey loses his insurance, med en kopp te och en pepparkaka. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0