Snökaos

Imorse när jag skulle gå till skolan var det snöstorm. Snön yrde om mig när bilarna körde föbi där jag stod i min lilla busskur och väntade på min räddnnig.
På skolan har jag haft svenska och maskinstickning (det låter mycket enklare än det är), men jag blev i alla fall klar med att klippa ut delarna av stickningen. Det börjar likna en tröja nu.
Igår blev det lite minishopping för mig. Kan inte lägga upp några bilder just nu för jag är på Piteå-Tidningen och har redigerat lite. Men jag köpte i alla fall en sött grått lite längre brottarlinne med Hello Kitty på H&M, en lila, söt och stor rosett från Glitter och Hello kitty örhängen + halsband från ebay. Smartshopping!

Mammas kompis har varit i Kina ett tag (typ en vecka). Och nu har han kommit hem och då hade han med sig två par söta hello kitty (jag vet, jag är besatt) örhängen och en hello kitty nyckelring. Tack, Patrik!

Nu ska jag kolla på en auktion som snart slutar på tradera.
Tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0