Min önskelista

På lördag fyller jag sjutton år. Och för mig är varje födelsedag en big deal.
Ända sen jag var liten har jag längtat så erhört till varje födelsedag att jag ett flertal gånger har börjat gråta när den är över. Haha, ja, det ska dock inte ske i år.
Här kommer dock min önskelista:
1. Tröja från Bondelid, 799 kr. Det finns ingen bild på den på hela internet så det får duga såhär.
2. Ring från H&M 39.50 kr. Supercool, tycker jag.
3. Permanent av mina ögonfransar, 350 kr. Jag har spikraka ögonfransar i vanlga fall så detta skulle vara mycket välkommet.
4. Ny mascara från Lancôme, 250 kr. Deras nyaste är hur bra som helst. Den vill jag ha!
5. Rosa munkjacka från Adidas, 600 kr. Snygg och mysig på vintern, nu när det är så kallt ute.
6. Kameran som kretsar i min hjärna nu är Canons nya ixus 75. Så snygg, så stor display, så fungerande. Min nuvarande kamera har crashat så denna är mitt mål.
7. Nitbälte från H&M 79 kr Snyggt att ha i midjan ovanför koftan.
8. Axelväska i skinn från Asos.com, 299 kr. Jag vet, alla väskor därifrån är underbara. men det är denna jag vill ha.
9. Lackleggings. Jag vet inte var det finns för tillfället men jag vill i alla fall ha sånna.
10. Hoodie från Topshop, 650 kr. Skitcool oversize hoodie med fåglar på.
11. Hårinpackning från Toni&Guy, 160 kr. Mitt hår börjar bli lite slitet nu, En bra hårinpackning skulle nog göra susen.


image20

Kommentarer
Postat av: Anni

Grattis i förskott! Vilka ursnygga grejer du önskar dig! Adidashoodien kan jag rekommendera har en sån själv fast en grå, köpte en rosa från Peak idag =) Kram!

2007-11-16 @ 17:51:34
URL: http://annisblogg.blogg.se
Postat av: Mini

Den där rosa koftan från adidas har jag! Plus matchande t-shirt och keps. :)

2007-11-16 @ 18:59:32
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se
Postat av: Mini

Grattis i förskott btw!

2007-11-16 @ 19:00:00
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se
Postat av: Sara

Anni: tack så mycket. Ja, tyvärr fick jag inte hoodien, men digitalkameran! och det är ju bättre. för en hoodie är ju billigare...

Mini: Åh, du lyckliga. Tack förrästen.

2007-11-18 @ 22:41:20
Postat av: humble

den där inpackningen ha ju jag men den kostar ju bara 100:-

2007-11-19 @ 14:06:08
URL: http://humblebee.blogg.se
Postat av: Sara

Humble: 100? Har jag blivit lurad? Har du köpt din hos frisör?

2007-11-19 @ 22:57:02
URL: http://stilmedsara.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0