host, host, host.

Ligger fortfarande hemma i sängen och det känns som att jag ska hosta lungorna av mig. Inte så kul.
Och ute skiner solen. Marken är täckt av vit snö och hejhej! här ligger jag.

Som ni har läst så har jag varit inne på att färga håret svart, stoppa i löshår, klippa lugg m.m
Men nu ligger jag och tänker och jag vill ju inte vara svart. Inte egentligen. Jag vill vara blond. Jag vill jämt vara blond. Tänk vad fint med blont hår som jag väver i löshår i. Sen klipper jag en fin, inte för tjock, lugg. Åh! My dreamhair!

Hmm... Hur många förpackningar skulle gå åt att göra mitt hår blont. Få se nu.
Jag har typ mellan/ljusbrunt. Så då behövs det väl en 5-7 nyanser. För att bleka, men det bli väl rätt gult, så då slänger jag i en silverblondering 2-4 nyanser. Hur låter det? Rimligt?
Grejen är att jag har också hittat löshår på internet för typ 600 spänn. Och det är blont remy hår. Perfekt!
Nu har jag bestämt mig. Blont får det bli. Om det inte löser sig får jag väl färga hela rubbet en mörkare färg då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0