Dagens vill ha

image27Idag när jag har varit hemma har jag haft all tid i världen att göra ett snyggt "vill ha" kollage. Tror ni jag har gjort det?
- Svar nej! jaja, jag har i alla fall knåpat ihop ett litet mini kollage men snyggt blev det inte så ni får inte döma mig. Jag är nybörjare på PhotoShop. that´s right!

Remy löshår (ska beställas typ ikväll)
Nya nagellack från Mavala
Snygga skor som jag inte vet var dom kommer ifrån
Och my darling, the number one, den bästa "Uptown patent bag" från YSL, köp mig en sån och jag är din forever ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Väskan kommer från Bagsandfashion! Jag håller med, den är otroligt snygg. Ska köpa den så fort jag har råd :)

2007-11-21 @ 16:06:27
URL: http://ciaubella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0